Eventief in coronatijd



Online events
Door de huidige maatregelen omtrent het coronavirus is het in de evenementenbranche erg rustig. De events die de komende tijd gepland waren zijn gecanceld of on hold. Maar...Eventief is een vooruitstrevend bureau en gaat niet bij de pakken neerzitten. Sterker nog; het prikkelt ons om actief te worden. Nu we onze doelgroep niet persoonlijk kunnen ontmoeten, moeten we creatief zijn in mogelijkheden om te verbinden, kennis te delen en relaties te onderhouden. Daarom gaan wij online evenementen organiseren.
Bij online events kun je onder andere denken aan:
  • productpresentaties
  • persconferenties
  • netwerkevents
  • workshops
  • webinars
  • tastings en proeverijen
Dergelijke events kunnen we vanuit onze eigen studio of vanuit een studio op locatie verzorgen. Op basis van vooraf geformuleerde doelstellingen organiseren wij een compleet online evenement, aangepast aan al jouw wensen en behoeften. Te denken valt aan de techniek, de infrastructuur, een infopakket aan gasten bezorgen, invulling van moderatoren, sprekers en/of artiesten, inspelen van films, beheren van een chatroom om vragen te beantwoorden en achteraf bezorgen van een give away. Full service, want juist dát is waar Eventief bekend om staat. Eventief organiseert meerwaarde!
Mocht iemand willen sparren hoe we een online event bij jouw bedrijf kunnen inzetten, schroom niet om contact op te nemen met Peggy: 06-50688685.

Voor de g
eïnteresseerden is hier tevens een interessante link te vinden. Veel leesplezier. 

 

Van hospitality naar nieuwe normaal team
De medewerkers uit ons eigen hospitality team staan erom bekend dat ze het verschil maken tussen gewoon en bijzonder. Ze zijn goed opgeleid, representatief en hebben die extra gastvrije smile zodat gasten/bezoekers zich welkom en gehoord voelen. Normaal gesproken ontmoet je ons team in de horeca en op de grote events in Limburg. Die zijn er nu niet en daarom kan ons 'nieuwe normaal team' ingezet worden in andere branches of bij andere gelegenheden. Je kunt hierbij denken aan:
  • het bezorgen van een "hart onder riem pakketje" bij een relatie of dat "houd vol pakket" bij je medewerkers of collega's;
  • corona host(ess) in restaurants, winkels en supermarkten. Zij kunnen bezoekers op de genomen maatregelen attenderen en de logistieke route in een gebouw/ winkel uitleggen. Of het aantal bezoekers bijhouden zodat zij kunnen aangeven als het maximaal aantal is bereikt;
  • koerier/ chauffeur voor restaurants en bedrijven die producten thuis leveren.
Uiteraard volgen onze medewerkers uitsluitend de regels op die het RIVM aan ons heeft opgelegd. 

Interesse om ons team in te zetten? Neem dan contact op met Peggy: 06-50688685.

 


 



Brand-up store
Voor veel merken is het haast onmogelijk om hun doelgroep tijdens de Corona-crisis te ontmoeten. Promoteams op pad sturen, festivals bezoeken of zelf evenementen organiseren zit er de komende maanden immers niet in. Eventief heeft een alternatief om in contact te komen met je doelgroep. We hebben ervaring in het opzetten van pop-up stores in leegstaande winkelpanden. De aandacht die een tijdelijke winkel trekt en de goodwill die je ermee in de community kweekt, geeft een positieve boost aan jouw merk! Je kunt één op één in gesprek komen met je doelgroep en vaak ook directe omzet genereren. We informeren je graag! Interesse?! Neem contact op met Tanja: 06-44276639.

 



Op zoek naar een inspirerende werkruimte? 
Ons mooie jaren dertig kantoorpand staat door de coronacrisis zo goed als leeg. Daarom verhuren we per direct (en waarschijnlijk ook voor langere tijd) werkplekken en werkkamers. Kijk voor meer informatie en foto's op onze facebookpagina.


 

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Meer informatie    OK