Naar de BBB beurs met Eventief: Maximale Impact
Bij Eventief geloven we in de kracht van live communicatie. Dat is niet voor niets de titel van onze brochure. De moderne wereld biedt vele digitale communicatiemogelijkheden, maar niets komt in de buurt van de impact die een persoonlijke ontmoeting kan hebben (lees hiervoor ook deze blog). Daarom kiezen we ervoor om een keer zelf deel te nemen aan een beurs, en wel de horecavakbeurs BBB die op 7, 8 en 9 oktober gehouden wordt in het MECC in Maastricht. Het is een beurs die zich richt op de horecaprofessional en omdat er de Michelinsterren worden uitgedeeld, staat de beurs volop in de belangstelling.
Opvallende stand
Een beurs is naast een event of een merkactivatie een van de live communicatie-instrumenten die je kunt inzetten én als
je dat goed doet, dan wordt het een waardevol marketinginstrument. Voor ons betekent dit dat een “simpele standaard" stand geen optie is. We willen echt een concept neerzetten waardoor we gaan opvallen en scoren. Dus we hebben in
deze drukke tijden dan toch wel een uitdaging.
We hebben ervoor gekozen om deel te nemen aan de “EVENT CONNECT". Dit is een apart gedeelte op de BBB, waar bedrijven vertegenwoordigd zijn die gespecialiseerd zijn in de event industry. We presenteren daar op de eerste plaats onze champagne muur. Dit is een vrij nieuw product waarbij gasten op een interactieve en verrassende manier een
glaasje bubbels krijgen aangeboden. De bedoeling is dat we vervolgens in gesprek komen met de bezoekers en de mogelijkheid krijgen om te vertellen wat Eventief nog meer kan betekenen. Uiteraard presenteren we op de stand ook
ons hospitality team en onze eigen organisatiekracht en expertise.
Partners gezocht
Terwijl Mérou en ik nadachten over de deelname, bedachten we dat we natuurlijk ook andere drankjes of producten
kunnen aanbieden via onze muur. We hadden op die manier namelijk ook al eerder het energiedrankje “Miner Energy" gepromoot in een winkelcentrum.
Omdat we sowieso geloven in partnerships, wilden we voor de BBB partners zoeken binnen ons eigen netwerk voor wie het ook waardevol kan zijn om via onze muur hun product aan te bieden. Zo gezegd, zo gedaan. Na een paar telefoontjes hadden we al twee partners gevonden, namelijk de Chocolate Company en Schrobbelèr. We denken dat dit geweldig gaat werken, omdat we immers hierdoor ook in contact komen met elkaars netwerk.
Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor nog meer samenwerking. Hoe meer hoe beter; dus als je ook vertegenwoordigd wilt worden op de BBB, dan kun je graag contact opnemen met Tanja via 06-44276639 of tanja@wijzijneventief.nl.
Wie weet maken we er dan samen een waardevolle beurs van!